Vormelingen St.-Theresia op weekend

Tijdens het vormselweekend in Merkenveld beleefden de vormelingen van St.-Theresia samen een onvergetelijke tijd vol plezier, vriendschap en verbondenheid. Vanaf het eerste moment hing er een enthousiaste sfeer. Er werd veel gelachen, gespeeld en we genoten van elkaars gezelschap. Natuurlijk hoorde daar ook lekker eten bij, met heerlijke eitjes bij het ontbijt en tijdens de gezellige maaltijden die voor extra sfeer zorgden. Naast alle ontspanning werd ook hard gewerkt aan de zangrepetities. Samen oefenden we de liedjes voor het vormsel met veel inzet. Eerst klonk het nog wat onzeker, maar naarmate het weekend vorderde, groeide het vertrouwen en klonk alles steeds mooier samen. Het was bijzonder om te merken hoe muziek iedereen dichter bij elkaar bracht. Tussen de repetities door waren er momenten van gesprek, bezinning en leuke activiteiten. Het vormselweekend in Merkenveld werd daardoor een mooie mix van geloof, plezier en samenhorigheid die we niet snel zullen vergeten.