In het weekend van 16-17 mei werden in onze pastorale eenheid 63 jongeren gevormd. Het vormsel is een sacrament van bevestiging. Niet in de zin van ‘je moet voldoen aan iets’, maar juist: ‘je mag zijn wie je bent’, en groeien in wie je kan worden. Je krijgt kracht, je wordt gezalfd, je krijgt handvatten mee om op jouw manier in het leven te staan — met anderen, met jezelf, en misschien ook met God. Moge de Heilige Geest deze jongeren verder begeleiden op hun levensweg! Proficiat!




